Een bericht uit de Knipe - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van Maaike Baron - WaarBenJij.nu Een bericht uit de Knipe - Reisverslag uit De Knijpe, Nederland van Maaike Baron - WaarBenJij.nu

Een bericht uit de Knipe

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

05 Februari 2015 | Nederland, De Knijpe

Hallo allemaal!

Hierbij mijn eerste bericht op deze reisblog. Morgenmiddag om drie uur zal ik vanaf Brussel vertrekken naar Zuid-Afrika. In totaal een reis van ongeveer 22 uur met een overstap in Caïro en Johannesburg. Ik reis samen met een medestudente die dezelfde minor gaat volgen, dus mocht er iets fout gaan ben ik in ieder geval niet alleen. Zaterdagmiddag zal ik aankomen in Port Elisabeth, daar worden we door mensen van Stenden opgehaald (tenminste dat hopen we dan maar....) en gebracht naar Port Alfred waar ik de komende 2,5 maand zal verblijven op de Stenden campus.

Hoewel ik het wel spannend vind heb ik er natuurlijk ook veel zin in en ben ik benieuwd hoe ik het zal vinden in Zuid-Afrika. Door middel van deze reisblog wil ik iedereen die het interessant vindt op de hoogte houden van mijn tijd in Zuid-Afrika.

Groeten Maaike.




  • 05 Februari 2015 - 20:21

    Brechtsje & Reinder :

    Heee Maaike,

    Heel veel succes en plezier! Doe voorzichtig en we zullen je blog goed in de gaten houden! :)

    Goede en veilige vlucht gewenst! :)

    Liefs Brechtsje & Reinder

  • 05 Februari 2015 - 21:02

    Vera :

    Hey Maaike,
    Heel veel plezier, geniet ervan. Ben jaloers!!!
    Goede reis.

    Groetjes Vera

  • 05 Februari 2015 - 21:20

    Mieke:

    super gaaf dat je gaat! ik ga zeker je verhaaltjes lezen hier op de website!
    ben je trouwens op tijd terug voor de Knopendag? iig heel veel plezier daar!

    liefs Mieke

  • 05 Februari 2015 - 21:25

    Dorien:

    Goede reis Maaike! En heel veel plezier! Ben benieuwd naar je ervaringen!

  • 05 Februari 2015 - 21:34

    Atke:

    Stoere nicht heb ik!
    En dezelfde vraag als Mieke. Toch wel op tijd voor de knopendag he? Wil ik alle verhalen horen!

    Liefs Atke

  • 06 Februari 2015 - 06:46

    Arie:

    hey Maaike,

    Heel veel plezier de komende maanden in Afrika! Lijkt me een hele ervaring! Maak er een toptijd van!

    Greetz Arie

  • 06 Februari 2015 - 09:52

    Jan Dros:

    Dag Maaike,

    Wat ben je toch een bofkont.
    Je leven verrijken met een studie in Asania (Zuid Afrika benaming gebruikt door mensen in Afrika).
    Naast het heerlijk warme klimaat zul je versteld staan van de rijke Afrikaanse cultuur.
    Laat je vooral verassen en geniet, want het is zomaar voorbij.

    Je schoon paps
    Sobantu

  • 06 Februari 2015 - 10:26

    Lotte:

    Ha Maaike,

    Goeie reis gewenst en heel veel plezier!

  • 06 Februari 2015 - 10:37

    Ida:

    Heel veel plezier, Maaike! Fantastische ervaring, dus geniet er ook van!
    Ik zal je verhalen graag lezen!

  • 06 Februari 2015 - 21:31

    Heit En Mama:

    Lieve Maaike,

    Toen we je vanmiddag door de douane zagen gaan, was dat wel even slikken hoor! We zullen je missen, maar wensen je een hele fijn tijd. We kijken uit naar je verhalen.

    Dikke kus heit & mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 4939

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 11 April 2015

Minor community care in Zuid Afrika

Landen bezocht: